Blue Ridge Mountains (vervolg)

23 juli 2009

Sinds een paar uur zitten we op onze volgende camping, in de buurt van Natural Bridge, een klein stukje van de Parkway Drive af. Gisteren hebben we inderdaad op dezelfde plek gebleven en hebben we behalve relaxen een middagje shoppen gedaan. Je gaat bijna begrijpen waarom dat de nationale hobby is hier.

Vandaag een prachtige tocht door de bergen gedaan. Mooi, vond zelfs Wessel. Schitterend landschap, prachtig groen, bomvol veldbloemen. Het is hier behoorlijk rustig op de reisroute, die bij Amerikanen m.n. populair is in de herfst als de bladeren kleuren. Het meeste lawaai wordt hier geproduceerd door ons eigen kroost  :-)

Deze camping is over de top Amerikaans. Ze organiseren hier een wedstrijd 'Christmas in July', dus er staat overal kerstversiering! We werden wel weer bijzonder hartelijk ontvangen en meteen uitgenodigd voor de bingo van vanavond. We gaan maar even een hapje eten. Voorlopig voldoen de campings overigens nog niet aan het beeld wat we van Amerikaanse campgrounds hadden. Redelijk klein van oppervlakte, niet van die geasfalteerde straten; we staan steeds lekker in het groen.