Laatste dag!

5 augustus 2009 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vandaag hebben Wessel en ik onze laatste volledige dag in Amerika doorgebracht. Ik hoop tenminste dat wij wél volgens planning kunnen terugvliegen!

Philadelphia is weer een compleet andere stad. Niet zo sophisticated als Washington, grootschaliger dan Baltimore en meer 'swingend'. We zaten dan ook wel in een leuke buurt. We hebben vandaag onder meer een flitsbezoek aan Chinatown gebracht, de beroemde Liberty Bell (Amerikaanse Vrijheidsstrijd) van een afstandje bekeken (geen zin om in de rij te staan) en héél véél rondgeslenterd. Cubaans gegeten en (jawel!) vanavond weer een honkbalwedstrijd meegemaakt: De Philadelphia Phillies tegen de Colorado Rockies. Goede sfeer, nagenoeg uitverkocht (=45.000 man op een doordeweekse avond) en opvallend: geen enkele fan van de tegenpartij gezien. Dat was bij de vorige wedstrijden wel anders.

Nou, dan gaan we morgenochtend de spullen inpakken, de auto op het vliegveld inleveren en richting 'departures'. Ik heb het gevoel dat we maanden zijn weggeweest, volgens Wessel is de tijd omgevlogen. Zo zie je maar.

Als het goed is, is dit mijn laatste berichtje geweest. Ik geef een belletje als we weer in het land zijn. See ya!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade