Philadelphia

4 augustus 2009 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Net aangekomen in hotel in Philly! Leuk art deco hotelletje downtown in wijk met veel restaurantjes. Ziet er goed uit. Het is wel verschrikkelijk warm dus de airco in de kamer is bijzonder welkom. Er moet vannacht maar even een buitje vallen. Dat helpt voor een tijdje! We gaan nu de stad in voor een drankje. Biertje voor mij (hoef nu voorlopig niet te rijden) en rootbeer voor Wessel (alcoholvrij natuurlijk). Heb al een keer m'n ID moeten laten zien om aan te tonen dat ik boven de 21 ben. Eerst denk je, wat een compliment, maar nee hoor, dat is gewoon typerende Amerikaanse rechtlijnigheid. Regels zijn regels. O ja, mijn mobiel doet het hier niet. Die van Hidde gelukkig wel, en die heb ik dus maar bij me gehouden: 06- 49712462. Doei!

1. (O)pa en Gerry:
    5 augustus 2009
    Wat een belevenissen zeg. Wel apart zo'n vakantie. Fijn dat jullie er zo van genieten. Wij hebben ons best vermaakt in Bergen. Je vervoer van Schiphol naar Bergen is voor zover mij bekend geregeld. Daarom komen wij maar niet naar de air-port. We horen het wel als jullie thuis zijn. Nog een fijne dag en een goede terugvlucht.
    Groetjes ook aan Wessel. Pa