Northern Neck

30 juli 2009

Hebben twee dagen in de noordoostelijke punt van Virginia gestaan. Mooie kust met prachtige inhammen. Maar rustig! Op de prachtig glegen camping met een plaats of 80 en een paar cabins te huur warn we nagenoeg de enige gasten. Gistermiddag hadden we het zwembad voor onszelf. De economische teruggang is op het platteland veel meer merkbaar dan in de stad. Veel huizen te koop of verlaten. Maar de mensen zijn buitengewoon vriendelijk en willen graag weten waar we vandaan komen en wat we hier doen. Onze camper trekt veel belangstelling. Huurcampers zie je hier inderdaad niet veel. We zijn precies één Nederlands gezin tegengekomen met exact dezelfde RV. Gisteravond hebben we heerlijk vis en schaaldieren gegeten in een restaurant aan de Wicomico River. De streek leeft hier voor een deel van de visvangst, vooral krabben.

Morgen moeten we de camper alweer inleveren, dus rijden we vandaag een heel stuk richting Mannassas, waar de drop off plaats is.

1. (O)pa en Gerry:
    31 juli 2009
    Fijn weer wat gehoord te hebben en dat alles goed gaat. Nog veel plezier voor de verder gescheiden vakantie.Wij vertrekken dadelijk naar Bergen voor een lang week-end.Het weer is hier op dit moment erg wisselvallig. Verder geen bijzonderheden.