Easton

3 augustus 2009

Een berichtje van de twee achterblijvers. Hoewel... Koen en Hidde zitten nu nog steeds op het vliegveld van Washington... Ik heb begrepen dat men inmiddels de hoogte is van hun vertraging? Ik heb alleen met Koen contact gehad via sms maar ik neem aan dat het weer verantwoordelijk is geweest voor alle ellende. Het regende en onweerde gisterochtend pittig toen we onderweg waren naar Phil. Airport. Daarna is het weer helemaal opgeknapt. Geen vuiltje meer aan de lucht. Wat een pech.

Met Wessel en mij gaat het van een leien dakje. Twee keer geen probleem gehad om onder dak te komen en dus zit ik nu in de lobby van de Comfort Inn in Easton een berichtje te typen. Gisteren hebben we overnacht in Havre de Grace (spreek uit: Hevver de Krees, want we zijn natuurlijk in Amerika) en onze inmiddels 5e honkbalwedstrijd gezien. Een zg. minor league game, dus een niveautje lager, maar dat mag er altijd nog zijn. Erg gericht op familievertier dus leuk om bij te zijn. En in een prachtig stadion, waar onze hoofdklassestadions niet aan kunnen tippen!

Vandaag een mooie landelijke route gereden langs wat de Eastern Shore van Maryland wordt genoemd, op een groot schiereiland tussen Balt. en Phil. in.  Door prachtige kleine stadjes gereden, precies zoals je ze voorstelt uit oude films: heel groen en met grote en kleine houten vrijstaande huizen in pasteltinten, met balkonnetjes, torentjes en pilaren, met een porch ervoor inclusief schommelstoelen. Heel pittoresk. Geluncht in St. Michaels aan een van de vele inhammen die de kust hier heeft. Vanavond eten we in Easton zelf. Geen vis deze keer!!

Morgen rijden we terug naar Philadelphia voor onze laatste dagen. See ya!

1. herman:
    4 augustus 2009
    Nog veel plezier en een goede terurg vlucht groetjes