Arrival!

17 juli 2009

De geplande vlucht werd nagenoeg op de minuut nauwkeurig uitgevoerd. We landden dus om 14:40 op Washington Dulles Airport. De afhandeling bij de douane verliep ook verrassend soepel. De man van customs was zelfs iets van vriendelijk. Al met al waren we al om kwart over 4 in het hotel. Prima kamer, goed gelegen.

We hebben al even een stukje van de stad gezien: Georgetown, de oudste wijk van Washington. Een zeer gewilde wijk om te wonen nu, met prachtigegrote en klein huizen in colonial style, in verschillende kleuren.  Gegeten in de Brickskeller, een familierestaurant met pubfood en een gigantisch assortiment bieren: 12 van de tap en (claimen ze) 1500 op fles.

Het is hier inderdaad bloedheet! Zelfs de locals vinden het heftig. Toen we om half 9 uit het restaurant kwamen, was het nog superzwoel. Maar het schijnt de komende dagen wel wat te gaan regenen, dus dan zal het wel wat gaan afkoelen.

Nu naar bed, morgen op pad richting het Witte Huis!

1. oma en opa Brocken:
    17 juli 2009
    Leuk zo snel een uitgebreid verslag. ook bedankt voor de snelle sms. veel plezier.
  2. (O)pa en Gerry:
    17 juli 2009
    Fijn dat alles goed gelopen is; mijn s.m.s.-je was al weg voor ik gekeken had! Veel plezier. Hier geen bijzonderheden.